Friday, August 19, 2011

:: die muncul kembali ::

emm...org duk sibuk2 terkejar2 wat keje....sempat lg aku update blog...hehe....hr ni aku rase sdih sgt campur gembira sbb aku dpt msg seseorg yg penah ku syg....wlupun aku benci sgt2 kat die tp aku ttp happy bla die msg..itu bermakna die masih ingatkan aku....aku kena blajar erti kehidupan yg sebenar...bak kate cienda jgn letak pisau dlm ht....sbb 2 jd skt ht dan pendendam...x pe aku anggap die kawan aku smpi bla2 wlupun ktorg x de jdh tp jgn berdendam k....maybe aku ditemukan org yg lebih baik padanya....aku harap die bahagia bersama gadis yg lebih muda dan matang pada aku...ahaks ayat die ckp....hihi...start pd hari ni sy x kan membenci die lagi...anggap benda ni smua terjadi sebagai dugaan dan mempunyai hikmah tersendiri...emm ayat nk sedapkan ht...smoga hati aku pulih dr kecederaan yg silam....bak kate abang angkat jgn la risau sgt...ramai lagi nk ke awk...cuma awk je x tau bla awk akan jpe org 2....sy pegang smua nasihat kawan 2 smua....thanks bg semangat kat sy utk teruskan kehidupan seindah pelangi....=)





No comments:

Post a Comment

Pages