Tuesday, August 23, 2011

:: hatiku hatimu ::

emm....nape ht ku rase x sdp je ari ni....mcm ade x kena je....nape ea?ke sbb keje x siap....tp x de plak fkir sgt....emm...ke sbb smlm....btl ke die ckp?aku ni mmg degil ke....ego....emm ntah la...hanye org hampir ngan aku je kot tau...x pe fiza brubah secara slow2....amik yg jernih buang yang keruh....tp nape dl abang aku jarang tegur aku...btl ke die ckp klu kena tegur 2 maksudnye die sygkan kta....emm...i don't think so....tp bila fkir smula...ilham ismail mmg slalu tegur aku....slalu sgt2 n akhirnye x dapat time aku seadanye n beralih kepada yang lebih muda n matang.....nape la aku slalu ingat kat die ea....wlupun die makin jauh dari ku tp semakin hari semakin dkt dgn aku....adakah aku x leh time hakikat die mmg bukan untukku....kisah aku ni gaye lagu kisah hati alyah da....emm sedihnye rase....tp x pe....klu aku sygkn die so aku sanggup lepaskannya menemui kebahagiaan yang dicari....emm btl kot die ckp aku ni terlebih sygkan die smpi x dpt nk cari keburukan org 2 n slalu backup pdnye....amir pun ckp benda yang sama....awk slalu backup die wlupun ilham ismail wat cam 2 kat aku....cam ner ni nk lupekan die...wlupun de kwn2 yg lain...tp ttp ingat die...btl kot kate pepatah...what u give...u get back...adoi nyesal plak rase penah wat org cam 2....skang br dpt tau ape yg abg rase dl....mntk maaf ye azmi penah melukakan ht awk....tp skang awk da dpt kebahagiaan yg sebenar....tp mujur awk skang leh berkwn ngan fiza lg wlupun  byk wat slh ngan die....emm....lega da rase dpt meluahkan ape terbuku dlm ht ni....ok...sambung wat keje blk....tata....

No comments:

Post a Comment

Pages