Wednesday, August 17, 2011

:Ku BaHagiA:

emm hr ni rase bahagia sgt....aku bahagia mempunyai kawan2 yg menyayangi aku seadanye....aku seronok ade kawan2 yg mcm ni....x touching...n leh prangai aku seadanye...aku harap aku bahagia selama-lamanye...haha....thanks tau kwn2 sbb korg aku da boleh lupe ilham ismail walaupun aku rindu saat-saat bersama ngan die....bila malam je aku teringat...rindu saat gado2....n suara anak sedara die....alamak cukup jgn ingat da...bukak muka br k...hihi,emm hr ni bla nk sahur je ade org kejutkan,bla g keje ade org wish morning...mcm x caye je lps aku clash aku lebih dihargai berbanding dulu....aku sangat bahagia sekarang....harap x de penghalang untuk trus aku mengecap kebahagiaan bersama yang tersayang....chewah mcm org nk kawin plak....gedik btl....haha....mmg best la mgu ni aku rase....di tambah plak waktu student amik exam....x payah nk memekik da mcm slalu....hoye.....
 
 
 
mari senyum slalu....=)

No comments:

Post a Comment

Pages