Monday, June 4, 2012

assalamualaikum semua.........................
heeeeeeeeeeee lame x update blog....tp hari ni terdetik nk tulis....blog ni da gaye tmpt luahan perasaan.....hari ni juz nk kongsi citer ttg cabaran kehidupan............pada tpertengahan 2012 yg sangat ku rase tahun yang banyak cabaran dan juga kegembiraan dalam hidupku..........ok x mau sdih2 ....nk citer yg suka dl...hee....update yg lps2 byk yg sedih2....hee tp kali ni tidak sedih lagi....ok bukak citer...aku da jumpe plhn ht utk bersama suatu hari nanti insyaallah....a*** akan menjadi teman hidupku...amin .....

ok...now nk citer psl further studies.....br2 ni aku jd insan yang teraniaya...benda yg x espect telah terjadi...secara automatik membuka mataku....utk trus apply smbl belajar....n mase yg sama...mmg aku dapat satu pengalaman br di tempat kerja.....apabila x profesional...keputusan yg mengikut emosi telah membuat seseorang merana....tp x pe....hanya Allah yang tahu.....disebabkan peristiwa yang lepas....aku redha....aku cuma berharap suatu hari nanti...die akan menyesal membuat keputusan tersebut.....aku kuat.....rezeki dimana sahaja...yg ptg usaha,doa n tawakal.....Ya Allah tolong la hambamu yang kerdil ni mendapat pekerjaan yang lebih better dan juga sambung belajar ke peringkat lebih baik ....amin....

hee nk citer psl lain plak....jln2 shah alam....first time g sana naik teksi n bas n lrt...pergh mmg mencabar sungguh....tp berbaloi ok.....hee best sgt....dpt g radiusite n sugarscarf....bese beli guna online...tp kali ni dpt tgk btl2 dpn mate....mmg cantik sungguh butik dorg ni...x puas rase tau....ok penat da citer...nk upload pic plak...hee ;)

* seronok sgt smpi terduduk ....haha




* first time naik bas rapid....haha :P



* rehat sebentar smbl posing....hee :) cun x kami?hee

* peace no war


bye2....hbs sdh utk di citerkan...next time plak....hee ;)

No comments:

Post a Comment

Pages