Friday, December 2, 2011

tawar hati



emm...hr jumaat yg indah ni...ku bersyukur...aku masih bernafas menghirup udara yang segar disamping kawan tersayang...hr ni aku blk kg untk jumpa family yg kurindui....x sabo rasenye...rindu sgt2....pdahal br 2 mgu x blk....klakar plak rse...tula keajaibannye....emm....

blk ke topik yg atas....ntah nape ht ku rase tawar kepda seseorg yg aku sk br2 ni...tp benda ini mungkin petunjuk untuk aku memilh pasangan hidup...hdupku kembali ceria apabila hati ku tertarik smula kepada yang lame....wlupun sk sgt2 aku da baik ngan die...tp aku ttp kena hati2...tkt jgk pisang berbuah dua kali...kali ni aku akan pastikan aku x kan lpskn die lg jika die mmg jdhku....aku syg sgt2 kat die wlupun hati ku penah pedih....tp aku akan cuba terima die seadanya...maybe dl aku ngan die x matang...hanye mementingkan diri....skrang aku msti matang mengharungi dugaan....aku harap sgt die melengkapkn hdupku ni.....x sabo jpe die t....aku harap die pun same...

No comments:

Post a Comment

Pages