Friday, October 28, 2011

:: lega ::

emm.....hr ni nk update blog....da lame x tulis isi hati disini....yes...today sgt bahagia aku rasekan....hati ku yg x tng suda tng....aku x mau da berdendam... suda baik ngan die...hihi...alhamdulillah....akhirnye aku suda dapat memaafkan org lain wlupun ht penah skt dulu....die pun mcm x caye aku suda berubah...hehe...adekah aku suda matang...wekkkkkkkkk :P....emm tetba rase sebak jap....bla die ckp rindu saat dulu...haha....n nk jpe aku...tp suda terlmbt...ht ku sudah jd milik org lain...aku x kan mengabaikn lg org yg aku syg....chewah.....hoho nk cite psl lain plak....emm esk ade dinner....appreciation dinner dks 5...hopefully event ni berjaya dgn lancarnye wlupun vip2 x de...aku ngan hanim jd vip...haha...merase jd vip....leh berlagak jap....emm nk pki pe ea dinner t....?tema hitam merah....cantiknye klu dpt pki mcm ni....

No comments:

Post a Comment

Pages